ELŐFIZETŐI MEGÁLLAPODÁS
Frissítve: 2024.10.02.
A CSEKE PÉTER EGYÉNI VÁLLALKOZÓ. (székhely: 7434 Mezőcsokonya, Ady Endre utca 35.; adószám: 67920871-1-34); e-mail: info@blackbridge.hu; továbbiakban: Üzemeltető vagy Cseke Péter vagy Szolgáltató) üdvözli Önt a SmartCar+ szolgáltatásban. A „SmartCar+ szolgáltatás” egy személyre szabott előfizetéses szolgáltatás, amely magában foglalja a SmartCar+ szolgáltatás webhelyét, az alkalmazást, valamint a kapcsolódó tartalmakat és szolgáltatásokat.
A SMARTCAR+ SZOLGÁLTATÁS HASZNÁLATA ELŐTT FIGYELMESEN OLVASSA EL EZT AZ ELŐFIZETŐI MEGÁLLAPODÁST („SMARTCAR+ ELŐFIZETŐI MEGÁLLAPODÁS”, VAGY „MEGÁLLAPODÁS”). EZ A MEGÁLLAPODÁS KIZÁRÓLAG A SMARTCAR+ SZOLGÁLTATÁS ÖN ÁLTALI HASZNÁLATÁT SZABÁLYOZZA.
Ön elfogadja a SmartCar+ Előfizetői megállapodást, ha a SmartCar+ szolgáltatás regisztrációs folyamata során az „Elfogadás és folytatás” gombra vagy más, közös szabványként használt mechanizmusra kattint. Ön tudomásul veszi, hogy az Előfizetői megállapodás megkötéséhez a regisztrációs folyamat minden szakaszát ki kell töltenie. Ön felelős a regisztráció során megadott adatok teljességéért és pontosságáért. Amennyiben a regisztrációs folyamat bármely szakaszába beleegyezik és továbblép, előfordulhat, hogy nem tud visszatérni az előző lépésekhez. Ha nem fogadja el a SmartCar+ Előfizetői megállapodást, akkor nem használhatja a SmartCar+ szolgáltatást.
A jövőben előfordulhat, hogy módosítjuk ezt a Megállapodást (az árváltozásokra csak az alábbi 2.a. pont vonatkozik). Bármely ilyen változás az Önhöz intézett értesítéstől számított harminc (30) napon belül lép hatályba, amelyben ismertetjük a változást, annak végrehajtási eljárását, és kifejezetten értesítjük, hogy a változás életbe lép, kivéve, ha a lenti lépések követésével ki nem fejezi egyet nem értését (a változást a SmartCar+ szolgáltatásban is közzétehetjük).
Ha nem ért egyet a jelen Megállapodás módosításával, lemondhatja a SmartCar+ szolgáltatásra vonatkozó előfizetését az alábbi 2. pontban meghatározott feltételek szerint. Ha nem mondja le az előfizetését, a változtatások kötelező érvényűek lesznek Önre nézve. Ügyfélszolgálati képviselőink sem szóban, sem írásban nem jogosultak a jelen Megállapodás rendelkezéseinek módosítására.
1. FELHASZNÁLÓI JOGOSULTSÁG ÉS REGISZTRÁCIÓ
Jogosultsági és életkori korlátozások
A SmartCar+ szolgáltatásban létrehozott fiók az Ön személyes felhasználói fiókja, amelyen keresztül felhasználói hitelesítő adataival hozzáférhet a SmartCar+ szolgáltatáshoz. A jelen SmartCar+ Előfizetői megállapodás Magyarország lakosaira vonatkozik.
Regisztráció
Csak azok a személyek jogosultak a SmartCar+ szolgáltatás használatára, akik a SmartCar+ szolgáltatásban fiókot hoznak létre, megadnak bizonyos információkat (pl. érvényes e-mail-címet) a regisztrációs folyamat során, és elfogadják a SmartCar+ Előfizetői megállapodást. A SmartCar+ megfelelő technikai és szervezeti intézkedéseket tesz rendszerei és adatkezelése biztonsága érdekében. Ön felelős a felhasználói nevének és jelszavának bizalmas kezeléséért, valamint minden olyan tevékenységért, amely a SmartCar+ szolgáltatásban regisztrált fiókján keresztül történik. Ha engedélyezi másoknak, hogy hozzáférjenek SmartCar+ szolgáltatásban létrehozott fiókjához, ők is kötelesek betartani a jelen Megállapodás rendelkezéseit.
Értesítések
A SmartCar+ értesítéseket küldhet az Ön által megadott e-mail-címre. Ön beleegyezik abba, hogy pontos, naprakész és hiánytalan információkat biztosít. Ön beleegyezik, hogy nem ad ki hamis adatokat, és nem próbálja félrevezetni a szolgáltatót. A SmartCar+ jogosult ellenőrizni az Ön által megadott adatok helyességét.
2. ELŐFIZETÉSI FELTÉTELEK
Előfizetés és automatikus megújítás, árváltozások és harmadik feleknek fizetendő költségek
Próbaidőszak és automatikus számlázás
Az előfizetés tartalmazhat egy meghatározott idejű ingyenes próbaidőszakot (például 30 napot). A próbaidőszak alatt az előfizetőnek már a regisztráció során meg kell adnia a kártyaadatokat. A próbaidőszak alatt nem kerül sor díjfizetésre, azonban ha az előfizető nem mondja le az előfizetését a próbaidőszak lejárta előtt, a számlázás automatikusan megkezdődik a megadott fizetési módon. A próbaidőszak alatt az előfizető bármikor lemondhatja előfizetését, és erről a SmartCar+ értesíti a próbaidőszak lejárta előtt. Ha az előfizető nem mondja le az előfizetést, a fizetős szolgáltatás automatikusan elindul, és a megadott fizetési mód terhelésre kerül.
Előfizetés és automatikus megújítás, árváltozások és harmadik feleknek fizetendő költségek
Az előfizetése automatikusan megújul a számlázási időszak végén, kivéve, ha az alábbi lemondási feltételek szerint megszünteti azt. A fizetés az előfizető által megadott fizetési móddal történik a regisztrációkor. Ha árváltozás történik, erről legalább harminc (30) nappal a változás előtt értesítést küldünk az előfizetőnek. Az előfizetőnek jogában áll lemondani az előfizetést az árváltozás hatályba lépése előtt. Ha nem mondja le, a megújulás az új áron történik.
Árváltozás
Amennyiben árváltozás történik, harminc (30) nappal a változás előtt értesítjük Önt a fiókjához regisztrált e-mail-címre küldött üzenetben. Ha nem kívánja elfogadni az árváltozást, az értesítésben foglaltaknak megfelelően lemondhatja előfizetését. A lemondás az aktuális számlázási időszak vagy az ingyenes próbaidőszak végén lép érvénybe. Ha nem mondja le előfizetését az árváltozás életbe lépése előtt, az előfizetése az új számlázási időszak kezdetekor az új áron újul meg, és Ön engedélyezi, hogy megterheljük a megadott fizetési módot a módosított áron.
Harmadik fél költségei
Önt terhelik a SmartCar+ szolgáltatás használatával kapcsolatos, harmadik félnek fizetendő internet-hozzáférési díjak. Kérjük, érdeklődjön internetszolgáltatójánál az esetleges internet-adathasználati díjakról.
Ingyenes próbaidőszak
A SmartCar+ szolgáltatás előfizetése tartalmazhat ingyenes próbaidőszakot, amelyet a regisztrációkor ajánlhatunk fel. Az ingyenes próbaidőszak elérhetősége nem garantált, és kizárólag azoknak az új felhasználóknak érhető el, akik korábban még nem használták a SmartCar+ szolgáltatást. A regisztrációkor megadott fizetési módot csak a próbaidőszak lejártát követően terheljük, kivéve, ha az előfizetés időben lemondásra kerül az alábbi lemondási feltételek szerint. Az ingyenes próbaidőszak alatt az előfizető bármikor lemondhatja az előfizetését. Az ingyenes próbaidőszak feltételeiről a regisztrációkor részletes tájékoztatást nyújtunk, azonban külön értesítést nem küldünk arról, hogy a próbaidőszak lejárta közeleg vagy véget ért, illetve arról, hogy a fizetős előfizetés megkezdődik.
2.1 Lemondási és elállási jogok
Lemondás
A SmartCar+ szolgáltatásra való előfizetését bármikor lemondhatja az aktuális számlázási időszak vagy az ingyenes próbaidőszak vége előtt. A lemondás az aktuális számlázási időszak vagy az ingyenes próbaidőszak lejáratakor lép érvénybe. Előfizetésének lemondásához kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot az info@blackbridge.hu címen, a tárgyban szerepeljen a „Teljes lemondás” kifejezés. A lemondás csak az aktuális számlázási időszak végén lép életbe, és addig továbbra is hozzáférhet a SmartCar+ szolgáltatáshoz. Felhívjuk figyelmét, hogy a részben felhasznált számlázási időszakok után visszatérítést nem biztosítunk. Ez nem érinti a jogszabályban biztosított felmondási jogait.
Lemondás kártyás fizetés esetén (Stripe használatával)
Az előfizetés lemondása, ha a fizetés kártyával történt, a Stripe platformon keresztül lehetséges, ahol az előfizető e-mail-címhez kapcsolódó fiókjába belépve tudja kezelni a fizetési beállításokat és a lemondást. Emellett az előfizető a lemondási szándékát e-mailben is jelezheti az info@blackbridge.hu címen, amely csak egy lemondási opció, és ezt követően a Stripe rendszerén keresztül kap visszaigazolást a lemondás végrehajtásáról. A lemondás az aktuális számlázási időszak végén lép hatályba, a próbaidőszak esetében pedig a próbaidőszak lejártakor.
Elállási jog
Önt a jelen Megállapodás megkötésének napjától számított tizennégy (14) napon belül megilleti az elállási jog, amelyet indokolás nélkül gyakorolhat. Az elállási jog gyakorlásához használhatja az 1. számú függelékben található elállási formanyomtatványt, vagy bármely más, egyértelmű nyilatkozatot, amelyet az info@blackbridge.hu e-mail-címre küldhet. Felhívjuk figyelmét, hogy amennyiben az előfizetés aktiválása után hozzáfér a SmartCar+ digitális tartalmakhoz, elveszíti az elállási jogát, mivel beleegyezett a digitális tartalom szolgáltatásba való azonnali bekapcsolásába.
Felmondás a Megállapodás módosítása esetén
A Megállapodás módosítása esetén, kivéve a 2.a. pont szerinti árváltozásokat, harminc (30) nappal a változás előtt értesítjük Önt a fiókjához regisztrált e-mail-címre küldött üzenetben. Ha nem kívánja elfogadni a módosítást, az értesítésben foglalt utasítások szerint lemondhatja előfizetését. Amennyiben nem mondja le az előfizetést, az új feltételek a módosítás hatálybalépésekor automatikusan érvénybe lépnek. Ha nem fogadja el a Megállapodás módosítását, a szolgáltatás további használata nem lehetséges.
Fizetési adatok
A SmartCar+ megőrzi az Ön által megadott fizetési információkat, például a hitelkártya számát és a lejárati dátumot, amennyiben azt a jogszabályok lehetővé teszik. Ön felelős azért, hogy fizetési adatait naprakészen tartsa, ezt a fiókbeállításokban bármikor módosíthatja. Ha fizetési adatai megváltoznak vagy lejárnak, ahol a jogszabályok ezt megengedik, a fizetési szolgáltatójától beszerezhetjük a frissített adatokat (pl. kártyaszám, lejárati dátum, CVV), hogy továbbra is biztosítani tudjuk az előfizetés folyamatosságát. Ön felhatalmazza a SmartCar+-t arra, hogy az újonnan megszerzett adatok alapján megterhelje a kártyáját. Amennyiben a fizetés bármilyen okból meghiúsul, előfizetését felfüggeszthetjük vagy megszüntethetjük.
Harmadik feleken keresztül kötött előfizetések
Ha harmadik fél szolgáltatón (például egy alkalmazásbolton) keresztül köt előfizetést a SmartCar+ szolgáltatásra, az előfizetésre az adott harmadik fél feltételei vonatkoznak. Amennyiben a jelen Megállapodás és a harmadik fél feltételei között ellentmondás van, a harmadik fél feltételei az irányadóak az előfizetés vásárlására, számlázásra, lemondásra és fizetésre vonatkozóan. Ebben az esetben a számlázást a harmadik fél végzi, és a fizetés az Ön által a harmadik fél részére megadott adatokkal történik. A lemondási folyamat részleteit az érintett harmadik fél utasításai alapján kell követnie.
Kapcsolt előfizetési lehetőségek
Lehetőséget kínálhatunk arra, hogy a SmartCar+ előfizetést harmadik fél szolgáltatásaival együtt vásárolja meg. Az ilyen típusú csomagok esetében az előfizetés harmadik fél termékeire és szolgáltatásaira is kiterjedhet, amelyekre az adott harmadik fél által kiadott használati feltételek vonatkoznak.
Pénznem
Amennyiben a SmartCar+ előfizetés vagy harmadik felek által kínált szolgáltatások díja nem Magyarország hivatalos pénznemében van megadva, az irányadó árfolyamot az érintett bank vagy a fizetési szolgáltató határozza meg. A SmartCar+ nem vállal felelősséget az átváltási árfolyamokért vagy a bankok által alkalmazott egyéb díjakért.
3. SZERZŐI JOGI LICENC NYÚJTÁSA ÉS KORLÁTOZÁSAI
Felhasználás
A jelen SmartCar+ Előfizetői megállapodásban foglalt feltételek szerint a SmartCar+ szolgáltató korlátozott, személyes használatú, át nem ruházható, nem kizárólagos, és nem továbbengedélyezhető jogot biztosít Önnek a következőkre:
- A SmartCar+ szolgáltatás telepítése és nem kereskedelmi célú, személyes felhasználása.
- Szerzői joggal védett anyagok megosztása vagy ideiglenes megosztása, beleértve a SmartCar+ szolgáltatásból elérhető képeket, adatokat, egyéb tartalmakat vagy forráskódot („SmartCar+ tartalmak”).
Ez a licenc nem jelenti a SmartCar+ tartalmak vagy a SmartCar+ szolgáltatás tulajdonjogának értékesítését vagy átruházását, kizárólag a használat jogát biztosítja.
A SmartCar+ tartalmak használatának korlátozásai
Ön vállalja, hogy a SmartCar+ tartalmak felhasználása során a következő korlátozásokat betartja:
- Nem kerülheti meg vagy tilthatja le a tartalomvédelmi rendszereket vagy a digitális jogkezelési technológiákat, amelyek a SmartCar+ tartalmakhoz való hozzáférést szabályozzák.
- Nem másolhatja, továbbíthatja, vagy adhatja elő a SmartCar+ szolgáltatáson keresztül elérhető tartalmakat, kivéve, ha azt a jelen Megállapodás kifejezetten engedélyezi.
- Nem hozhat létre származtatott munkákat a SmartCar+ tartalmak alapján.
- Nem teszi lehetővé harmadik felek számára a fenti korlátozások megsértését.
A SmartCar+ szolgáltatás használatának korlátozásai
Ön vállalja, hogy a SmartCar+ szolgáltatás használata során a következő korlátozásokat betartja:
- Nem dekódolhatja, visszafejtheti, vagy egyéb módon nem teheti ember által olvashatóvá a SmartCar+ szolgáltatást, annak technológiáját, beleértve a digitális jogkezelési mechanizmusokat és egyéb védelmi eszközöket.
- Nem módosíthatja a SmartCar+ szolgáltatást, különös tekintettel a szerzői jogi vagy egyéb tulajdonjogi megjegyzések eltávolítására.
- Nem használhatja a SmartCar+ szolgáltatást úgy, hogy az hamis kapcsolatot sugalljon Ön és/vagy bármely más fél, illetve a SmartCar+ márkái, termékei között.
- Nem hozhat létre származékos munkákat a SmartCar+ szolgáltatás vagy annak bármely része alapján, kivéve, ha a vonatkozó jogszabályok ezt kifejezetten megengedik.
- Nem kerülheti meg, módosíthatja vagy érvénytelenítheti a SmartCar+ szolgáltatás védelmi funkcióit.
- Nem használhat automatizált eszközöket (pl. robotok, spider, scraper) a SmartCar+ szolgáltatás elemeinek megfigyelésére vagy másolására, kivéve, ha erre előzetesen írásos engedélyt kapott.
- Nem teheti a SmartCar+ szolgáltatást elérhetetlenné, vagy nem kárt tehet benne.
- Nem használhatja a SmartCar+ szolgáltatást jogellenes célokra, illetve a jelen Megállapodással össze nem egyeztethető módon.
- Nem oszthatja meg bejelentkezési adatait harmadik felekkel, és nem engedélyezheti másoknak a korlátozások megsértését.
Szabálysértések
Bármilyen kísérlet a fenti korlátozások megsértésére a SmartCar+ és a szerzői jog tulajdonosainak jogait sérti, és jogi következményeket vonhat maga után.
4. HASZNÁLATI FELTÉTELEK
A SmartCar+ szolgáltatással kompatibilis eszközök
A SmartCar+ szolgáltatás használatához kompatibilis eszközökre van szükség. A szolgáltatás használatát befolyásolhatja az eszközök teljesítménye, és bizonyos szoftverek rendszeres frissítést igényelhetnek. A SmartCar+ tartalmak szinte bármilyen internetkapcsolattal rendelkező számítógépen, valamint bizonyos mobil- vagy egyéb eszközökön érhetők el (továbbiakban: „kompatibilis eszközök”). A támogatott eszközökről, operációs rendszerekről, webböngészőkről és az optimális streamelésről részleteket a Súgóközpontunkban találhat, amely elérhető a SmartCar+ szolgáltatás webhelyének vagy alkalmazásának láblécében. Kompatibilis eszközt hozzáadhat a fiókjához, ha letölti az alkalmazást az eszközre, és azon keresztül bejelentkezik a SmartCar+ fiókjába.
Internetkapcsolat
A SmartCar+ szolgáltatás bizonyos elemeinek eléréséhez és használatához gyors internetkapcsolatra van szükség. Ha további információra van szüksége az internetkapcsolattal kapcsolatban, látogasson el a Súgóközpontba (elérhető a SmartCar+ szolgáltatás webhelyének vagy alkalmazásának láblécében).
SmartCar+ tartalmak használata
A SmartCar+ tartalmak a szolgáltatáson keresztül, aktív internetkapcsolattal érhetők el. A használható egyidejű adatfolyamok száma időről időre változhat a szolgáltatás terhelésének függvényében.
Profilok
A SmartCar+ lehetőséget nyújt profilok létrehozására egy fiókon belül, így személyre szabhatja a szolgáltatás használatát. Kijelölhet egy profilt gyerekbarát profilként, amely korlátozza bizonyos tartalmak megtekintését. Ha további információra van szüksége a gyerekbarát profilokkal kapcsolatban, keresse fel a Súgóközpontot.
SmartCar+ tartalmak elérhetősége
Előfordulhat, hogy a SmartCar+ előfizetésével elérhető bizonyos tartalmak ideiglenesen nem érhetők el. Ez a szolgáltatás igénybevételének technikai nehézségei vagy a szolgáltatás kiesése miatt történhet.
Jövőbeni elérhetetlenség
Lehetséges, hogy a SmartCar+ szolgáltatás vagy annak bizonyos tartalmai egy adott időpontban nem érhetők el, többek között a következő okok miatt:
- Karbantartási vagy frissítési időszakok;
- Áramellátási vagy szerverkiesések;
- Háború, lázadás, sztrájk vagy társadalmi zavargások;
- Harmadik felektől vagy tőlünk független egyéb okokból eredő problémák.
A SmartCar+ minden tőle telhetőt megtesz, hogy előre értesítse Önt, ha a szolgáltatás nem lesz elérhető. Amennyiben a szolgáltatás tőlünk vagy harmadik fél szolgáltatóinktól független okok miatt nem érhető el, a SmartCar+ nem vállal felelősséget a felhasználó felé. Előfordulhat, hogy bizonyos funkciókat vagy platformokat el kell távolítanunk, vagy meg kell akadályoznunk az azokhoz való hozzáférést. Mindent megteszünk annak érdekében, hogy értesítsük Önt a változásokról, azonban fenntartjuk a jogot arra, hogy előzetes értesítés nélkül bármikor változtassunk. Ha a SmartCar+ szolgáltatás rajtunk kívül álló okok miatt nem érhető el, a szolgáltató visszatéríti a részben fel nem használt számlázási időszakot. A visszatérítést az info@blackbridge.hu e-mail-címen kérheti.
Promóciós és kísérleti funkciók
A SmartCar+ folyamatosan értékeli és fejleszti szolgáltatásait. Ennek részeként időről időre promóciós funkciókat, kísérleti felületeket, új terveket vagy árazásokat kínálhat fel felhasználóinak. A SmartCar+ szolgáltatás frissítéseinek, módosításainak vagy csereverzióinak használatára a jelen Előfizetői megállapodás és minden kapcsolódó további feltétel vonatkozik, amelyeket az ilyen frissítések telepítésekor kell elfogadni.
5. AZ ÖN INFORMÁCIÓJÁNAK HASZNÁLATA ÉS MEGOSZTÁSA
Ön tudomásul veszi, hogy Cseke Péter e.v. az adatkezelő, aki felelős az Ön személyes adatainak a SmartCar+ szolgáltatás nyújtása érdekében történő kezeléséért.
Az Ön adatainak gyűjtésével, felhasználásával és megosztásával kapcsolatos további információkért tekintse meg a Cseke Péter e.v. Adatvédelmi Szabályzatát és a Magyarországon, valamint az EU-ban érvényes adatvédelmi tájékoztatót. Ezek a dokumentumok elérhetők a www.smart-car.hu vagy a www.smart-car.app oldalon.
A Vállalkozó felhasználja az Ön adatait a következő célokra:
- A SmartCar+ szolgáltatás személyre szabása és tökéletesítése.
- Kommunikáció a SmartCar+ szolgáltatásról és kapcsolódó információk küldése.
Ön bármikor módosíthatja kommunikációs beállításait. Az Ön adatait az Adatvédelmi Szabályzatban, valamint a Magyarországon és az EU-ban érvényes jogi tájékoztatókban meghatározott módon használhatjuk fel, ideértve az adatainak megosztását.
Adatok megosztása harmadik felekkel
A Vállalkozó fenntartja a jogot, és Ön elfogadja, hogy a SmartCar+ megoszthatja az Ön adatait:
- Webhelyek rendszergazdáival, valamint bűnüldöző szervekkel, hogy segítsen megoldani biztonsági incidenseket vagy törvénysértéseket.
- Ha úgy gondoljuk, hogy az adatok hozzáférése, megőrzése vagy közzététele szükséges az alábbi okokból:
- A SmartCar+, anyavállalataink, leányvállalataink, kapcsolt vállalkozásaink, vagy azok alkalmazottai, ügynökei és vállalkozói törvényes jogainak vagy tulajdonának megóvása.
- A SmartCar+ szolgáltatás felhasználói vagy a nyilvánosság biztonságának védelme, különösen sürgős esetekben.
- Csalás elleni védelem vagy kockázatkezelési célból.
- Jogszabályok betartása vagy jogi eljárásnak való megfelelés.
6. KORLÁTOZÁS, FELFÜGGESZTÉS ÉS MEGSZŰNÉS
Ön elfogadja, hogy a SmartCar+ saját belátása szerint, előzetes értesítés vagy felelősség nélkül – amennyiben azt a helyi jogszabályok lehetővé teszik – korlátozhatja, felfüggesztheti vagy megszüntetheti az Ön hozzáférését a SmartCar+ szolgáltatáshoz vagy bármely SmartCar+ tartalomhoz, ha úgy ítéli meg, hogy Ön a szolgáltatást lényegesen megsértette a Megállapodás, a vonatkozó jogszabályok vagy szabályozások alapján, illetve a szolgáltatás rendeltetésétől eltérően használta.
Jogkövetkezmények súlyos jogsértés esetén
Ha a korlátozás, felfüggesztés vagy megszüntetés az Ön lényeges jogsértése miatt következik be, nem biztosítunk Önnek visszatérítést, jóváírást vagy kedvezményt. Amennyiben az Ön kérelmére történik a felmondás lényeges jogsértés miatt, a fel nem használt számlázási időszakra visszatérítést biztosítunk, amelyet az info@blackbridge.hu címre küldött kérelemmel lehet igényelni.
Egyéb indokolt esetek
A SmartCar+ jogosult az Ön hozzáférését felfüggeszteni vagy megszüntetni, ha:
- Hatóságok vagy bűnüldöző szervek kérésére kerül sor.
- Alaposan feltételezhető, hogy az Ön fiókját csalárd módon hozták létre, vagy csalásra használták.
A SmartCar+ nem vállal felelősséget a szolgáltatás felfüggesztéséért vagy megszüntetéséért, ha azt jogszerűen teszi.
Inaktivitás miatti fiókmegszüntetés
A SmartCar+ fenntartja a jogot arra, hogy megszüntesse az Ön fiókját, ha egy éven keresztül inaktív marad. Az inaktivitás azt jelenti, hogy az Ön fiókjával egy évig nem lép be a szolgáltatásba.
Jogosultság elvesztése fiókmegszüntetés esetén
Ha az Ön fiókja megszűnik – akár az Ön kérelmére, akár a SmartCar+ által – elveszíti a jogát a SmartCar+ tartalmak streamelésére, és bizonyos időn belül a letöltött tartalmakhoz való hozzáférés is megszűnik. Ha további információra van szüksége a megszüntetéssel kapcsolatban, kérjük, látogasson el a Súgóközpontba, amely elérhető a SmartCar+ webhelyének vagy alkalmazásának láblécében.
7. KIEGÉSZÍTŐ RENDELKEZÉSEK
Tájékoztatási és szórakoztatási célok
Ön megérti és elfogadja, hogy a SmartCar+ szolgáltatáson keresztül elérhető tartalmak kizárólag tájékoztatási és szórakoztatási célokat szolgálnak. Ezek a tartalmak nem minősülnek jogi, pénzügyi, szakmai, orvosi vagy egészségügyi tanácsadásnak vagy diagnózisnak, és nem használhatók ilyen célokra.
SmartCar+ tartalmak szubjektivitása
A SmartCar+ tartalmak különböző reakciókat válthatnak ki különböző emberekben. Lehet, hogy találkozik olyan tartalmakkal, amelyeket sértőnek, illetlennek, túl szókimondónak vagy kifogásolhatónak talál. A tartalombesorolások, típusok, műfajok, kategóriák és leírások tájékoztató jellegűek, és nem garantáljuk, hogy azok megfelelnek az Ön személyes elvárásainak. Ön elfogadja, hogy ezek a kockázatok fennállnak, és Ön felelős azért, hogy eldöntse, mely tartalom megfelelő az Ön vagy családja számára.
Mobilhálózatok
Ha a SmartCar+ szolgáltatást mobilhálózaton keresztül éri el, az Ön hálózati vagy roamingszolgáltatója üzenetküldési, adatátviteli és egyéb díjakat számíthat fel. A szolgáltatás letöltését, telepítését vagy használatát a hálózati szolgáltatója korlátozhatja vagy megakadályozhatja, és előfordulhat, hogy a SmartCar+ szolgáltatás nem működik az Ön eszközével vagy hálózatával.
Elérhetőség
A SmartCar+ szolgáltatással az alábbi módokon léphet kapcsolatba:
- Telefon: 06-20-515-8653
- E-mail: info@blackbridge.hu
Szavatosság kizárása; felelősség korlátozása
Az Európai Unió egyes joghatóságai nem engedélyezik a szavatosság kizárását, így az alábbi kizárás nem feltétlenül vonatkozik Önre. Ön elfogadja, hogy a SmartCar+ tartalmak és a szolgáltatás „adott állapotban” („as is”), bármiféle szavatosság nélkül kerülnek nyújtásra. A SmartCar+ nem garantálja, hogy a szolgáltatás hibamentes, vírusmentes vagy egyéb káros összetevőktől mentes lesz.
Az alkalmazandó jogszabályok által megengedett mértékig a SmartCar+ felek semmilyen esetben sem felelősek semmilyen személyi sérülésért vagy közvetett, különleges, véletlen vagy következményes kárért, ideértve az elmaradt hasznot vagy anyagi károkat, még akkor sem, ha figyelmeztették őket az ilyen károk lehetőségére. Nem vállalunk felelősséget a rajtunk kívül álló okokból eredő késedelemért vagy hiányos teljesítésért. A jelen pontban szereplő felelősségkorlátozások minden jogi elméletre (szerződéses, szerződésen kívüli, objektív felelősség stb.) vonatkoznak, és érvényesek akkor is, ha a SmartCar+ feleket előzetesen tájékoztatták a károk lehetőségéről.
Jogvita rendezése
Az Ön és a SmartCar+ vagy leányvállalatai között felmerülő vitákat az Ön lakóhelye szerinti bíróság rendezi.
Alternatív vitarendezés
Ön peren kívüli eljárást is kezdeményezhet a vonatkozó fogyasztóvédelmi szabályokban meghatározott illetékes szerveknél. Ezenkívül lehetősége van a Magyarországon működő „békéltető testület” előtt is eljárást kezdeményezni. A békéltető testületek elérhetősége megtalálható a https://bekeltetes.hu oldalon.
Jogválasztás
A jelen Megállapodásra és az abból eredő vitákra Magyarország jogszabályai az irányadók, és ezen jogszabályok alapján értelmezendők.
Elválaszthatóság
Amennyiben a Megállapodás bármely rendelkezése jogellenes, érvénytelen vagy alkalmazhatatlan, az nem érinti a fennmaradó rendelkezések érvényességét és alkalmazhatóságát. Ön és a SmartCar+ kötelesek az érvénytelen vagy alkalmazhatatlan rendelkezést olyan érvényes és kötelező erejű rendelkezéssel helyettesíteni, amely a lehető legjobban tükrözi a Megállapodás eredeti szándékát.
Tovább élő rendelkezések
A jelen Megállapodás azon rendelkezései, amelyek természetüknél fogva a Megállapodás megszűnését követően is hatályban maradnak, a megszűnés után is érvényesek maradnak.
Teljes megállapodás
A jelen SmartCar+ Előfizetői megállapodás, valamint az abban hivatkozott rendelkezések alkotják a teljes megállapodást Ön és a SmartCar+ között. A jelen Megállapodás minden korábbi írásos vagy szóbeli megállapodást felülír. Az egyes rendelkezések lemondása nem minősül a teljes Megállapodás lemondásának, hacsak kifejezetten másként nem rendelkeznek.